Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Χωρίς "διαχωρισμούς" και εξαρτημένες "φιλίες"

Γράφει η ΒΟΥΛΑ ΚΟΣΜΙΔΟΥ

Είναι η πόλη που γεννήθηκα, η πόλη που πήγα σχολείο, η πόλη που ζουν οι γονείς μου, οι φίλοι μου και τα τρία παιδιά μου…
Έχοντας εργαστεί για περισσότερο από έξι χρόνια ως Διευθύντρια-εκπαιδευτικός σε ένα από τα τρία Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) αλλά και ως απλή δημότης έχω άποψη των προβλημάτων που ταλανίζουν την πόλη μας. Αν και εργάζομαι πλέον ως Νηπιαγωγός σε δημόσιο νηπιαγωγείο στην περιοχή του
Α.Ι. Ρέντη έχω διάθεση να ενεργοποιηθώ και να προσφέρω τη δύναμη της ψυχής μου προκειμένου να αντιμετωπιστούν προβλήματα ετών και δύσκολες αντιλήψεις !
Συμπορευόμενη με παλιούς καλούς φίλους, απλούς δημότες, νέα παιδιά, μέσα από διαδικασίες απλές, δημοκρατικές, χωρίς κομματικές «γραμμές» και «υποχρεώσεις», θα παλέψουμε για να βελτιώσουμε τη ζωή όλων μας προς το καλύτερο.
Επειδή το αξίζουμε να ζούμε εμείς και τα παιδιά μας ανθρώπινα, με κοινωνικές δομές, με υπηρεσίες και παροχές, με σεβασμό από τους δημοτικούς άρχοντες εξίσου ίσα προς όλους χωρίς «διαχωρισμούς» και εξαρτημένες «φιλίες».
Είναι η πόλη που αν μου δοθεί η δυνατότητα θα εργαστώ γι’ αυτή δίπλα στον Λάζαρο Λασκαρίδη που ξεκίνησε αυτή την υγιή προσπάθεια εμπνεόμενος από τα θέλω όλων μας…
ΤΩΡΑ για το αύριο της πόλης που αγαπώ … 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου